DOLCE & GABBANA

18 položek celkem
DOLCE&GABBANA D&G 5045 5374
5 280 Kč

Dámské  plastové brýle v...

Kód: 1592
DG5043 504
5 280 Kč

Dámské  plastové brýle v...

Kód: 953
DG5041 1551
5 280 Kč

Dámské  plastové brýle v...

Kód: 952
DG5040 504
5 280 Kč

Dámské  plastové brýle v...

Kód: 954
DG5036 3090
5 820 Kč

Dámské  plastové brýle v černém...

Kód: 958
DG5025 504
5 280 Kč

Dámské  plastové brýle v...

Kód: 951
DG4361 32138G
6 220 Kč

Dámské plastové sluneční brýle v...

Kód: 988
DG4359 911:6E
9 120 Kč

Dámské plastové sluneční brýle z...

Kód: 990
DG4357 502:13
7 380 Kč

Dámské  plastové štítové...

Kód: 985
DG4348 501:8G
6 800 Kč

Dámské plastové sluneční brýle v...

Kód: 987
DG3314 3218
6 360 Kč

Dámské  plastové brýle v...

Kód: 956
DG3311 3210
6 360 Kč

Dámské  plastové brýle v...

Kód: 957
DG3295 3120
5 820 Kč

Dámské  plastové brýle v...

Kód: 950
DG3294 675
7 710 Kč

Dámské  plastové brýle v...

Kód: 955
DG2236 12986F
6 220 Kč

Dámské  kovové  štítové...

Kód: 986
DG2197
7 376 Kč

Dámské  kovové  sluneční...

Kód: 984
DG6113 501:8G
5 640 Kč

Dámské plastové sluneční brýle v...

Kód: 989
DG2224 1268 8G
8 250 Kč

Dámské kovové extravagantní štítové...

Kód: 1967

Značku založili Domenico DOLCE a Stephano GABBANA v roce 1985. Oba předtím pracovali pro jiné designerské firmy.
V roce 1985 poprvé představili svou společnou značku ma módní přehlídce mladých talentů v Miláně.
V dubnu 1986 vydali svoji první kolekc.
V roce 1987 byl otevřen první obchod D&G v Miláně. 
V dubnu 1989 uspořádali vlastní show v Tokyu, o rok později v New Yorku
V červenci 1989 ukázali první kolekci spodního prádla.
V lednu 1990 vydali první pánskou kolekci
V říjnu 1992 vydali svoji první vůni.

V roce 1993 se stali světově proslulými, když si jejich modely zvolila Madonna pro svoje světové turné
Dále pak navrhovali například pro Monicu Bellucci. kyllie Minoque, Angelinu Jolie a Isabellu Rossellini.

Později zahrnovaly jejich módní kolekce také doplňky jako kravaty, kabelky, obuv, hodinky a brýle. 
V roce 2003 prodala firma v Itálii víc výrobků třeba než Armani, Gucci, nebo třeba Prada.
V roce 2009 přesáhnul roční obrat částku 1 bilion dolarů.

Značka Dolce&Gabbana zásadně udává módní trendy místo toho, aby je následovala, vytváří módu a inspiruje ostatní.
Brýle Dolce&Gabbana jsou toho jasným důkazem. Jsou synonymem pro spojení nestárnoucí elegance a moderního designu.
Iniciály D&G na brýlích se staly symbolem reprezentující moderní životní styl, citlivost pro módní trendy a určitou nespoutanost.
S brýlemi Dolce&Gabbana nemůžete udělat chybu a to ať už sáhnete po tradiční a osvědčené kombinaci kovu s černou či bílou barvou, nebo se necháte zlákat k modním barevným experimentům.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení