DOLCE&GABBANA D&G 4357 502/13

7 380 Kč
Skladem (1 ks)

Dámské  plastové štítové sluneční brýle v barevné hnědá - hnědá.
Stranice je kovová, v růžově zlaté barvě s nápisem DOLCE & GABBANA a s hnědo-hnědýmí koncovkami.

Značka Dolce&Gabbana zásadně udává módní trendy místo toho, aby je následovala, vytváří módu a inspiruje ostatní.
Brýle Dolce&Gabbana jsou toho jasným důkazem. Jsou synonymem pro spojení nestárnoucí elegance a moderního designu.
Iniciály D&G na brýlích se staly symbolem reprezentující moderní životní styl, citlivost pro módní trendy a určitou nespoutanost.
S brýlemi Dolce&Gabbana nemůžete udělat chybu a to ať už sáhnete po tradiční a osvědčené kombinaci kovu s černou či bílou barvou, nebo se necháte zlákat k slušivým modním barevným exemplářům.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Značka DOLCE & GABBANA

Model D&G 4357
Barva 50213 GOLD - HAVANA
Barva brýlových čoček BROWN GRADIENT


Šířka očnice (boxing)   : 131 mm
Výška očnice (boxing)  :   38 mm
Šířka nosníku (boxing) :    0  mm
Délka Stranice              : 140 mm

Doplňkové parametry

Kategorie: Dámské sluneční brýle
Záruka: 2 roky
? Šířka očnice (boxing): 131 mm
? Výška očnice (boxing): 38 mm
? Šířka nosníku (boxing): 0 mm
? Délka stranice: 140 mm
? Barva brýlových čoček: Gradient šedá

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Značku založili Domenico DOLCE a Stephano GABBANA v roce 1985. Oba předtím pracovali pro jiné designerské firmy.
V roce 1985 poprvé představili svou společnou značku ma módní přehlídce mladých talentů v Miláně.
V dubnu 1986 vydali svoji první kolekc.
V roce 1987 byl otevřen první obchod D&G v Miláně. 
V dubnu 1989 uspořádali vlastní show v Tokyu, o rok později v New Yorku
V červenci 1989 ukázali první kolekci spodního prádla.
V lednu 1990 vydali první pánskou kolekci
V říjnu 1992 vydali svoji první vůni.

V roce 1993 se stali světově proslulými, když si jejich modely zvolila Madonna pro svoje světové turné
Dále pak navrhovali například pro Monicu Bellucci. kyllie Minoque, Angelinu Jolie a Isabellu Rossellini.

Později zahrnovaly jejich módní kolekce také doplňky jako kravaty, kabelky, obuv, hodinky a brýle. 
V roce 2003 prodala firma v Itálii víc výrobků třeba než Armani, Gucci, nebo třeba Prada.
V roce 2009 přesáhnul roční obrat částku 1 bilion dolarů.

Značka Dolce&Gabbana zásadně udává módní trendy místo toho, aby je následovala, vytváří módu a inspiruje ostatní.
Brýle Dolce&Gabbana jsou toho jasným důkazem. Jsou synonymem pro spojení nestárnoucí elegance a moderního designu.
Iniciály D&G na brýlích se staly symbolem reprezentující moderní životní styl, citlivost pro módní trendy a určitou nespoutanost.
S brýlemi Dolce&Gabbana nemůžete udělat chybu a to ať už sáhnete po tradiční a osvědčené kombinaci kovu s černou či bílou barvou, nebo se necháte zlákat k modním barevným experimentům.