Klasické pánské plastové hranaté...
Kód: 2697
Klasické pánské plastové hranaté...
Kód: 2700
Klasické pánské plastové hranaté...
Kód: 2713
Klasické pánské plastové hranaté...
Kód: 2691
Klasické dámské plastové hranaté...
Kód: 2694
Pánské plastové hranaté brýle v hnědo...
Kód: 2706
Klasické pánské plastové hranaté...
Kód: 633
Klasické dámské kovové hranaté brýle....
Kód: 624
Klasické dámské plastové hranaté...
Kód: 635
Klasické kovová kulatá brýle. Brýle v...
Kód: 645
Klasické pánská kovová hranatá brýle....
Kód: 644
Klasické pánské plastové hranaté...
Kód: 629
Klasické pánské plastové hranaté...
Kód: 626
Klasické pánské plastové hranaté...
Kód: 625
Klasické dámské plastové brýle. Brýle...
Kód: 640
Klasické dámské plastové hranaté...
Kód: 2703
Klasické pánská kovová hranatá vázaná...
Kód: 643
Klasické dámské plastové hranaté...
Kód: 634
Klasické dámské plastové brýle. Brýle...
Kód: 641
Klasické dámské plastové brýle. Brýle...
Kód: 639
Klasické pánské plastové hranaté...
Kód: 632
Tommy Hilfiger - celým jménem Thomas Jacob Hilfiger je americký módní návrhář a zakladatel módní značky Tommy Hilfiger.
Jako student nakupoval džíny s volnými nohavicemi a námořnickým střihem, které upravoval a prodával dál v místním obchodě svého rodného města Elmira ve státě New York.
Pak si otevřel vlastní obchod s názvem The People’s Place, který se stal velmi oblíbeným mezi mládeží a místními umělci, ale když bylo Hilfigerovi 25 let, tak značka The People’s Place zkrachovala.
Hilfiger se přestěhoval do New Yorku, kde dostal nabídku pracovat jako návrhář pro Calvin Klein ale odmítll ji.
V roce 1984 založil projekt Tommy Hilfiger Corporation a v roce 1992 uvedl na trh svou první pánskou kolekci.
V roce 2005 měla firma přez 5 500 zaměstnanců a její zisk přesáhl 1,4 mld EUR.
Tommy Hilfiger se stal návrhářem roku. Rozhodl se společnost prodat za 1,3 mld EUR.
Značku prodal až v roce 2010 Phillipsu Van Heusen, majiteli společnosti Calvin Klein za 2,48 mld EUR.
V roce 2018 měla uźnačka Tommy Hilfiger obrat 6,5 mld EUR
Tommy Hilfiger se zaměřuje na spotřebitele ve věku 25 až 40 let a přebuduje klasický styl s čerstvým, sofistikovaným a moderním twistem inspirovaným vlastní láskou k pop kultuře