BVLGARI BV3041 501

Značka: BVLGARI
9 350 Kč
BV3041 501
9 350 Kč 9 330 Kč
Skladem (1 ks)

Nádherné plastové dioptrické kulaté brýle v černé barvě
Stranice je výrazná, karbonová, uchycená na zajímavém pantu z črervené-růžového zlata. Na stranici je nápis BVLGARI.

Historie značky Bvlgari je životním příběhem Řeka Sotiria Bulgariho. Ten se stejně jako jeho předkové věnoval výrobě vzácných stříbrných šperků a rytin.
Později odešel do Itálie, kde se usadil v Římě. Své šperky nejdříve nabízel jen po domech. Později si otevřel si vlastní prodejnu na ulici Via Sistino 85 a následně na luxusní ulici Via dei Condotti 10.
V roce 1993 vznikl první parfém Bvlgari a také první kolekce slunečních brýlí.

Značka BVLGARI sází na kvalitu a luxus. Na brýlích BVLGARI oceňují jejich nositelé hlavně sofistikovanost, nezaměnitelný styl, inovativnost a eleganci.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Značka BVLGARI

Model BV3041
Barva 501 BLACK


Šířka očnice (boxing)   :   49 mm
Výška očnice (boxing)  :   43 mm
Šířka nosníku (boxing) :   21 mm
Délka Stranice              : 140 mm

Doplňkové parametry

Kategorie: DIOPTRICKÉ BRÝLE
Záruka: 2 roky
? Šířka očnice (boxing): 49 mm
? Výška očnice (boxing): 43 mm
? Šířka nosníku (boxing): 21 mm
? Délka stranice: 140 mm
? Barva brýlových čoček:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Historie značky Bvlgari je životním příběhem Řeka Sotiria Bulgariho. Ten se stejně jako jeho předkové věnoval výrobě vzácných stříbrných šperků a rytin.
V roce 1879 odešel z řecké vesničky Kallarrytes do Itálie, kde se usadil v Římě. Své šperky nejdříve nabízel jen po domech. Později si otevřel si vlastní prodejnu na ulici Via Sistino 85.

V roce 1905 si Sotirio otevřel obchod na luxusní ulici Via dei Condotti 10. Tuto prodejniu pojmenoval podle románu spisovatele Charlese Dickense, „Old Curiosity Shop.“ Nenabízel zde obyčejné šperky, ale pečlivě vybíral nejkrásnější a nejvzácnější kousky, aby jimi zaujal.
Jeho práce se stala inspirací i pro jeho děti, Giorgia a Constantina, kteří v roce 1934, dva roky po otcově smrti zrekonstruovali jeho obchod. Prostory tohoto obchodu jsou do dnešního dne srdcem všech prodejen Bvlgari.

Po druhé světové válce si rodina Bulgariova vytvořila vlastní styl podmíněný klasicismem a italskou renesancí.
V roce 1970 otevřela firma své prodejny v New Yorku, Ženevě, Monte Carlu a v Paříži.
V roce 1984 Giorgio synové Paolo a Nicola vzali společnost do vlastních rukou, aby ji vedly se stejnou houževnatostí, jako jejich otec a strýc. Činnosti Bvlgari opět rozšířili i do jiných oblastí působení.

V roce 1993 vznikl první parfém Bvlgari a také první kolekce hedvábných šátků, kožených dámských kabelek a slunečních brýlí.

Značka BVLGARI sází na kvalitu a luxus. Na brýlích BVLGARI oceňují jejich nositelé hlavně sofistikovanost, nezaměnitelný styl, inovativnost a eleganci.